مدیر عملیات کمیته بین المللی صلیب سرخ در ایران گفت: خدمات جمهوری اسلامی ایران به مهاجران و اتباع افغانستانی در زمینه‌های مختلف بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

ایران خدمات ارزشمندی به مهاجران افغانستانی ارائه می‌کند

به گزارش قدس خراسان، پاتریک هوزر روز دوشنبه در بازدید از مرکز آموزش خطرات مین در مرز دوغارون در شهرستان تایباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدمات و آموزشهای هلال احمر در خصوص آگاهی رسانی از خطرات مین و رفتارهای ایمن در برابر مهمات جنگی نیز مطلوب و اطلاعات مهمی از این طریق به مهاجران افغانستانی ارائه می‌شود.

مدیر عملیات کمیته بین المللی صلیب سرخ در ایران بیان کرد: این کمیته با همکاری جمعیت هلال احمر و اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی در ایران، خدمات مذکور پیرامون آگاهی رسانی خطرات مین را ارائه می دهد.

وی تاکید کرد: خوشبختانه اتباع افغانستانی که از مرز دوغارون تایباد به کشور خود بازمی گردند، اطلاعات جامعی پیرامون مین، مهمات عمل نکرده و نیز بیماری کووید-۱۹ کسب کرده اند.

هوزر در پایان با بیان اینکه کمیته بین المللی صلیب سرخ تلاش دارد تا فعالیت های انسان دوستانه مزبور تداوم و توسعه یابد، افزود: هدف از این بازدید، مشاهده و ارزیابی وضعیت این اقدامات بشردوستانه و نیز اوضاع مهاجرانی است که در حال بازگشت هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.